Neděláme rozdíly mezi malými a velkými projekty.

Cílíme na výsledky. Vytváříme pro Vás webové aplikace, které pomáhají rozšiřovat povědomí o společnosti, produktech, či akcích. Rádi Vám pomůžeme s jakýmkoliv požadavkem. Najdeme takové řešení, které bude efektní i efektivní.

Datové sklady

Centralizovaná správa dat.

Mezi nejsložitější záležitosti patří bezesporu datové sklady, které pomáhají integrovat vaše datové zdroje do jedné efektivní báze dat, nad kterou lze dle Vašich přání vytvářet funkční celky a libovolné výstupy. Příkladem může být integrace skladů, e-shopů a objednávek společnosti Bushman do jedné aplikace, která dále distribuuje tyto údaje o produktech do všech evropských eshopů, zbožových vyhledávačů a poskytuje exporty pro vybrané partnery. Samozřejmostí jsou i vybrané reporty a notifikace určené pro zaměstnance a vedení.

Rezervační systémy

Správa rezervací • On-line prostředí • Notifikace

Mějte přehled o všech Vašich rezervacích a umožněte vašim návštěvníkům/zákazníkům pohodovou návštěvu za pomoci jednoduchých online rezervací. V rezervačním systému si můžete ukládat zákazníky, psát k nim poznámky, rozesílat informační emaily. Rádi Vám rezervační systém přizpůsobíme dle všech přání a požadavků. Příkladem může být i namapování Vašeho zařízení a rezervace na jednotlivá místa, kurty, dráhy,.. či cokoliv si vzpomenete. Nabízíme více než krabičková řešení.

Eshopy

Nabízejte produkty a služby efektivně.

Produkujeme originální eshopy a produktové prezentace. Nejsme svázáni hotovými řešeními. Odlište se od konkurence. Rádi pro Vás připravíme moderní e-shop s exporty pro zbožové vyhledávače (zboží.cz, heureka.cz), vámi vybranými platebními metodami a způsoby doručení. V různých jazykových mutacích a s přehlednou administrací, ve které nechybí ani hromadné úpravy a exporty produktů a objednávek. Máte v plánu řídit více eshopů, nebo je již provozujete a potřebujete je centralizovat. Možná Vás budou zajímat datové sklady.

Emailingové systémy

Správa a segmentace e-mailů • tvorba šablon • rozesílání newsletterů

Buďte v kontaktu s potencionálními zákazníky, vašimi čtenáři, kolegy,.. Rádi pro Vás navrhneme a vytvoříme vhodnou aplikaci pro rozesílku informačních emailů, či reklamních newslleterů. Rozviňte možnosti marketingu a rozesílejte informace o Vašich produktech, akcích, novinkách aj. Řiďte si emailové seznamy, segmentujte adresy, sledujte reporty účinnosti. Náš systém vám umožní hromadný import i export adres.

Objednávkové a registrační systémy

Získávejte zákazníky on-line.

Prodáváte služby, ale eshop nepotřebujete? Máme pro vás řešení. Jednoduché i sofistikované aplikace pro objednávky Vašich služeb i registrační systémy pro libovolné využití. Samozřejmostí je originalita, bezpečnost, možnost integrace plateb online, notifikační systém a další služby. Příklad takového systému si můžete prohlédnout zde: (i-tarif.cz).

CRM

Efektivní komunikace s Vaším zákazníkem.

CRM je zkratka z anglického Customer Relationship Management a označují se tak systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Jsou to programy, které umožňují shromažďovat, třídit a zpracovávat údaje o zákaznících, především jejich kontakty, probíhající obchodní procesy a dosahované tržby. A takový systém Vám nabízíme i my a dále Vám dodáme i nástroje efektivní komunikace s vašimi zákazníky.

Fakturační systémy

Správa účetnictví na jednom místě.

Spravujte a vydávejte faktury online i za pomoci mobilního zařízení. Vytvoříme Vám vlastní vzhled faktur, které budou splňovat pravidla corporate identity. Náš systém vám umožní sledovat finanční pohyby a ulehčí práci při vytváření daňového přiznání. Exportujte faktury například do excelu, pdf či do libovolného formátu (Open-data).

Pro realizaci používáme redakční systém Drupal

Všestranný a rozšířitelný

Jedná se o otevřený a modulární systém. Je možné kombinovat a modifikovat nespočet modulů a vytvářet tak nejrůznější a originální webové aplikace a stránky.

Bezpečnost

Vzhledem k vývojářské podpoře a světovému užití Drupal podléhá přísnému testování bezpečnosti, a to jak ze strany komunity Drupalu, tak ze strany bezpečnostních expertů.

Díky častým aktualizacím budete vždy chráněni před bezpečnostními riziky a útoky.

Správa obsahu

Veškerá správa obsahu probíhá skrze webové rozhraní, ve kterém se nachází intuitivní administrační prostředí.

Správa uživatelů

Jedná se o víceuživatelský systém, kde lze přidávat libovolný počet uživatelů, řídit jejich obsah a práva.

Je tak možné vytvořit uživatelské účty pro zaměstnance úřadu, kde si každý bude moci spravovat svou agendu a obsah.

Máte zájem o spolupráci?

Váš projekt nás zajímá. Rádi s Vámi probereme možnosti realizace
a navrhneme optimální řešení.