Mobilní aplikace Moje Kunratice je elektronickou službou, která vznikla integrací nejnavštěvovanějších sekcí webových stránek a přibližuje kontakt občana s úřadem, informuje ho o dění v městské části a o způsobech řešení životních situací.
Původní aplikace vznikla v roce 2015, inovována byla na přelomu roku 2017 a 2018. V rámci inovace byl aplikován nový design a přidáno několik funkcí, jedním z nich je také offline režim. Aplikace získala ocenění Zlatým erb za rok 2017 v kategorii elektronická služba.
Uživatel v aplikaci nalezne kontakty na úřad a jeho zaměstnance. Má možnost napřímo komunikovat s úřadem, a to pomocí zaslání zprávy, odesláním rezervace či ohlášení závady či nepořádku v městské části.
Aplikace funguje zároveň jako mobilní rozhlas, díky push notifikacím mohou pracovníci úřadu informovat své občany rychle a komfortně. Tato funkce se hodí například při informování občanů během povodní, náhlému výpadku elektřiny aj.
Pro řešení životních situací zde existují sekce Jak si zařídit, sekce Odpady (jak nakládat s odpady, sběrná místa apod.), informace a kontakty pro řešení krizových situací (kontakty na bezpečnostní složky, zodpovědné orgány při havárii vody, plynu, elektřiny apod).
Občan má možnost pomocí aplikace získávat informace o aktuálním dění v městské části v podobě aktualit, kalendáře akcí, může si pomocí aplikace stahovat zpravodaj, či vyhledat tipy a subjekty nabízející aktivity pro volný čas.
V neposlední řadě aplikace obsahuje katalog firem, ve kterém lze filtrovat a vyhledávat subjekty a kontakty na území městské části.